Ashugeo Posté(e) le 14 août 2014 Partager Posté(e) le 14 août 2014 Lol Killmore et Émile qui a parlé de plagiat ou s'est plaint de ces ajouts ? Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Mintar Posté(e) le 14 août 2014 Partager Posté(e) le 14 août 2014 Vu qu'on revient au sujet : la dernière snapshot n'apporte rien de nouveau sinon des corrections de bugs. Ce sera sûrement le cas jusqu'à la 1.8 Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Harder_Sty Posté(e) le 16 août 2014 Auteur Partager Posté(e) le 16 août 2014 Wouw le topic est resté actif :3 Sinon je pense que c'est la dernière ligne droite au niveau des snapshots la, les Bugs-fixes vont se multiplier donc les ajouts seront mineurs je pense Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Emilelepanda Posté(e) le 2 septembre 2014 Partager Posté(e) le 2 septembre 2014 La 1.8 est officiellement nommée : "The Bountiful Update" Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Mapper Posté(e) le 2 septembre 2014 Partager Posté(e) le 2 septembre 2014 Et accessoirement, elle est sortie ce matin. Minecraft 1.8 - The Bountiful Update + Added Granite, Andesite, and Diorite stone blocks, with smooth versions + Added Slime Block + Added Iron Trapdoor + Added Prismarine and Sea Lantern blocks + Added the Ocean Monument + Added Red Sandstone + Added Banners + Added Armor Stands + Added Coarse Dirt (dirt where grass won’t grow) + Added Guardian mobs, with item drops + Added Endermite mob + Added Rabbits, with item drops + Added Mutton and Cooked Mutton + Villagers will harvest crops and plant new ones + Mossy Cobblestone and Mossy Stone Bricks are now craftable + Chiseled Stone Bricks are now craftable + Doors and fences now come in all wood type variants + Sponge block has regained its water-absorbing ability and becomes wet + Added a spectator game mode (game mode 3) + Added one new achievement + Added “Customized” world type + Added hidden “Debug Mode” world type + Worlds can now have a world barrier + Added @e target selector for Command Blocks + Added /blockdata command + Added /clone command + Added /execute command + Added /fill command + Added /particle command + Added /testforblocks command + Added /title command + Added /trigger command + Added /worldborder command + Added /stats command + Containers can be locked in custom maps by using the “Lock” data tag + Added logAdminCommands, showDeathMessages, reducedDebugInfo, sendCommandFeedback, and randomTickSpeed game rules + Added three new statistics + Player skins can now have double layers across the whole model, and left/right arms/legs can be edited independently + Added a new player model with smaller arms, and a new player skin called Alex? + Added options for configuring what pieces of the skin that are visible + Blocks can now have custom visual variations in the resource packs + Minecraft Realms now has an activity chart, so you can see who has been online + Minecraft Realms now lets you upload your maps * Difficulty setting is saved per world, and can be locked if wanted * Enchanting has been redone, now costs lapis lazuli in addition to enchantment levels * Villager trading has been rebalanced * Anvil repairing has been rebalanced * Considerable faster client-side performance * Max render distance has been increased to 32 chunks (512 blocks) * Adventure mode now prevents you from destroying blocks, unless your items have the CanDestroy data tag * Resource packs can now also define the shape of blocks and items, and not just their textures * Scoreboards have been given a lot of new features * Tweaked the F3 debug screen * Block ID numbers (such as 1 for stone), are being replaced by ID names (such as minecraft:stone) * Server list has been improved * A few minor changes to village and temple generation * Mob heads for players now show both skin layers * Buttons can now be placed on the ceiling * Lots and lots of other changes * LOTS AND LOTS of other changes - Removed Herobrine Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
duboys Posté(e) le 2 septembre 2014 Partager Posté(e) le 2 septembre 2014 Et spigot aussi en non-stable , hop hop socolin, au boulot hi hi Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
meikah_in_fire Posté(e) le 5 septembre 2014 Partager Posté(e) le 5 septembre 2014 J'viens de faire un tour vite fait sur la 1.8. . . C'est moi ou ils ont fait que la moitié du taf ? Oo Les blocs de granites, en version brut et polis.... Pas de briques, pas d'escalier, pas de dalles ?! Et pareil pour les blocs de glaise durcit, pas d'escaliers pas de briques, pas de dalles ?! Les blocs de prismarin, c'est l'inverse, ils ont fait briques mais pas de version lisse, et toujours pas d'escaliers ni de dalles... :/ Enfin je comprends pas, je pense pas que ça leur aurait pris tant de temps que ça de les faire dans toutes les variantes... D'autant que les textures seraient restées les mêmes ! Enfin bon j'suis un peu déçus de ce coté là quand même, j'attendais surtout les blocs de glaises dans tout les versions. Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
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